Heyecandorukta asemptomatik geçiyor diyebilirim. En başında halsizlik ve 2 gün ateş oldu. Sonra ateş geçti, hafif tat koku kaybı başladı. Bugün 8.-9. günündeyim, çok şükür iyi hissediyorum kendimi. Boğaz ağrım öksürük hiç olmadı inşallah da olmaz 🙏 en büyük korkum ciğerlere inmesi…
psikolojik olarak çok etkiliyor insanı. Ailelerimizden uzakta başka bir şehirde yaşıyoruz. Eşim negatif ben pozitif. Onda da çıkacak diye çok korkuyorum. İki ay önce dedemi bu hastalıktan birden kaybettim, durumu iyi iken. Bu yüzden anneme diyemedim ben covid oldum diye. Ablam sağlık çalışanı zaten her gün bir arkadaşı hasta oluyor, çok stres altında, ona da diyemedim normalde de aşırı panik bir insan herhalde hastanede yattığımı falan duysaydı bayılırdı. Eşimin ailesi de aynı şekilde çok hassaslar… kimseye demeyelim dedik bu yüzden. Burada paylaştım durumumu sağolasınız bir sürü destek mesajı aldım, allah sizlerden uzak tutsun, bunun yanında bi sen mi covidsin yazan da oldu tabi … insanın olduğu her yerde her türden düşünce/düşüncesizlik oluyor 😊