GmzAykn Kızlar oğlumuza işim düşünüyoruz Yağız ismini beğeniyoruz ama Yağızhan da hoşumuza gidiyor sizce hangisi bi fikir verirmisinz 😇
sumeyye60 GmzAykn İkisi de güzel, yağız esmer delikanlı demek anlamı da güzel💙 “Yağız Efe” önerisinde bulunabilirim ❤️
Buseyvz GmzAykn Yağız ismini çok beğeniyorum çok kibar bir erkek ismi tek başına daha güzel bence tabiki önemli olan sizin içinize sinenin olması 😊
Ayssmom GmzAykn benim oğluşumun adıda Yağız 😊 sadece Yağız çünkü zaten çok güzel isim yanına bir şey ekleyince basitleşiyor bence
GmzAykn Buseyvz inan bizimde yağızdan başka beğendiğimiz erkek ismi yok diyebilirim 😁alternatif olabilirmi diye düşünüyoruz işte😇