Belki çok saçma gelecek çoğunuza ama 38. Haftada 39. Haftada doğum yapmak istiyorum hem de normal. Şimdi 20. Haftadayım cinsiyet erkek. Erkeklere de daha geç doğuyorlar denildi. Tabiki önceliğimiz sağlık ama sizce birazcık erken doğum istemek saçma mı