NAZ2333 Merii00 benim ablamda ve arkadasimda var dr cocuk sahibi olmaniz cok zor demisti ama ikisininde nur topu iki cocugu var korkmayin rabbim hayirlisini versin
ogluileannesi Merii00 bana doktor son muayenemde var demişti , adetle atarsın dedi 3 ay sonra hamile kaldım. Ama hamile kalmadan önceki ay soğan kürü yapmıştım
Merii00 Denizin ya benim adetim 2 ay gecikti kis var dedi doğum kontrol hapı verdi daha alamadım bugün galiba hasta olcam 😶
afrasil Denizin canım peki ikiside ayni taraftamydi bende de suan 2 tane sag tarafta sadece soldan yumurtlama oluyormuş bende soluma yatıyorum
KBR12- Bende de vardı canım kist doktorlar seni korkutabilir beni de korkutmuslardi o yüzden sen bebek yapmaya bak 😃
Merii00 KBR12- ay valla korktum sakıncalı falan dedi doğum kontrol hapı verdi almadım pazartesi alırım dedim çok şükür kullanmadan bugün hasta oldum
Cansuu1706 KBR12- merhaba bende de miyom vr bebege cok yakin baski yapiyo die korkuttular sizde nasildi
Merii00 Belooo ay maşallah Allah’ım esirgesin sağlıkla kucağınıza almaya nasip etsin inşallah bebişi❤️❤️
Belooo Merii00 soğan kürü bende kullandım adetim bitimi 2. Günü başladım 15 gün devam ettim 1 haftada kistim küçüldü 2 ay sonra hamile olduğumu öğrendim
KBR12- Cansuu1706 ya canım fazla da doktora kendini kaptırma rahim büyüdükçe bebek kiste baskı yapar küçültür doğum yapınca da geçer inşallah