Kepiiiiianne Haftadayım. Sevgili anneler böyle bir durumda olan var mı? Doktor temız kanı tasıyan var ama kirli kanı atan damarda sorun var dedi. Bu durumda olup da sağlıkla doğurabılen var mı?
Bebek-geliyor Kepiiiiianne üstte olsun diye yazıyorum hiç duymadım böyle bir durumu umarım bir sorun olmaz ultrasonda mı tespit ettiler detaylı da mı ? sağlıkla gelsin 🐣
Anneadayi52 Kepiiiiianne kuzenim de aynı sıkıntı oldu korkulacak bişey yok demişti doktoru 36 haftalık sağlıklı doğum yaptı
28umran52 Kepiiiiianne Canim bendede öyle tek arter tek ven diye geciyo için rahat etsin istiyosan fetal dna testi yaptır canım ben yaptırdım temiz çıktı korkma Iyi beslen dedi doktorum
[silindi] Kepiiiiianne benim bir arkadasim bahsetmisti, bebisi 2 yasini gecti, cok da tatli bir kiz cocuguvar tam bir bambam. Hicbir sorunu yok
Kepiiiiianne Bebek-geliyor cok tesekkurler detaylıda cıktı. Zaten riskli bir gebelik gecırıyorum ayrıyetten🙏🏻
Kepiiiiianne 28umran52 amnıyosentez yaptırdım şükür temiz cıktı🤲🙏🏻 Ayrıyetten genetık hastalık vardı bende. 2 dusugum var. Testten sonra detaylıda gördük bunu.🤦♀️
Bebek-geliyor Kepiiiiianne rabbim zorunuzu kolaylaştırsın inşallah. Benim plasenta ön tarafta ve rahim ağzında kısalık var benimde hep riskliydi rabbim nasip ettiyse vardır bi sebebi herşey allahtan korkmayın dua edin elbet vardır çaresi sağlıkla gelsin 🐣
28umran52 Kepiiiiianne temizse sıkıntı yok canım dua et birde çok iyi beslen bende aynı durumdayım 24 hafta olduk kıpır kıpır kizim benimde bi düşüğüm oldu bi ikinci bebeğim
Kepiiiiianne Bebek-geliyor serklaj falan önerdiler mi? Sizin durumunuzda olup cok sağlıklı doğum yapan arkadaslarım var. Stres en buyuk düşman ama stres yapmayın. Sağlıkla kucagınıza alırsınız ınsallah. İyi düşünelim iyi olsun😇🤲
Kepiiiiianne 28umran52 ay insallah sağlıkla büyür bebişler hayırlısıyla kucagımıza alırız ınşallah. Beslenme şekliniz nasıl acaba? Bide benim saframda tas cıktı malesef. Diyet yapıyorum o sebeble. Yumurta vs yasak.🤦♀️ Belkı Fıkır olur aynı durumda olmamıza.
Bebek-geliyor Kepiiiiianne rahim ağzında açıklık olmadığı için serklaj yapmadı doktor ama sürekli yatmamı sadece lavaboya gitmemi söyledi 31+3 deyim başından beri yatıyorum inşallah bu süreçte hayırlısı ile bitecek.
28umran52 Kepiiiiianne bi kur var bi avuç ceviz 5 tatlı kaşığı yoğurt 1 tk dut pekmezi 1 tane muz mama gibi yapip ye canim bende bi kadindan aldim tarifini canim insallah bebeklerimizi kucağımiza sag saglim almayi nasip etsin