Bende ilk doğumumda çok yürüdüm bol bol merdiven indim çıktım 36dan sonra squat hareketi yaptım bol bol hurma yedim yine 36 dan sonra bir de sancıları karşılarken sürekli bebeği aşağı doğru itip nefes alıp vererek karşıladım sancıları ve sürekli dilimde şu dua vardı “sümme sebile yesserah” çok şükür güzel bir doğum oldu hasteneye yatış surem ile 5 saat sürdü doğumum inşallah bu da kolay geçer malum pandemiden dolayı yürüyüş yapamıyoruz hepimize güzel hayırlı kolay doğumlar inşallah 💖