36 haftalik hamileyim.serklajliyim.Doktorum 36 haftanın başlarında dikişi alicam dedi salı gunu randevum var o zmn alicak buyyk ihtimalle.Ama doktorum sezeryan mi normal mi olacağıyla ilgili birşey konuşulmadı.Ama ben normal istiyorum. Çevremdekilere senin gebeligin sıkıntılı olduğu için sezeryan olursun falan diyorlar moralimi bozuyorlar.Ama benim bildiğim normal doğum olacakların dikişi 36 37 hafallikken,sezeryan olacakların da sezeryan sırasında alınıyor diye biliyorum. Doktorumda sormadım.Sorum şu ben normal doğum yapabilir miyim ?