sedrettinyasemin75 Hanımlar merhaba ben 33 haftalık gebeyim merak ettiğim bişey var doğumdan sonra anne ve bebek herhangi bir ilaç kullanıyor mu ?
Asude967 sedrettinyasemin75 kan ilacına devam etmiştim bn sezaryen için ilaç krem bebekte ssğlıkocağında topuk kanı alındıktan sonra d vitamin damlası veriyorlar
Ahsennurrrr sedrettinyasemin75 evet bana doktorum şuan verdiği ilaç doğuma kadar ve doğumdan sonra üç ay daha devam dedi
sedrettinyasemin75 Asude967 anladim canim d vitamini bebeğe nasıl kullandin direkt ağzına mi damlattin bir de bi kaç yerde okumuştum iyi değilmiş bebek için diyorlardı
Burcuu3761 sedrettinyasemin75 ben vitaminide kullanmamıştım bebeğe veriliyor kızımda ağız kokusu falan yaptı iğrençti resmen damladığı yerden bile çıkmıuordu 1 ay falan ancak kullanmışımdır
kbrMEVA sedrettinyasemin75 ben sezeryen doğum yapmıştım patol ve kan sulandırıcı iğne vermişti doktor bebegede sağlık ocağından devit3 vitamin vermişlerdi öyle yani
sedrettinyasemin75 kbrMEVA genel olarak aynı heralde canım bende pek kullanma taraftarı değilim ama bakalım
kbrMEVA sedrettinyasemin75 devir 3 un zararı yok ama ben ağrı kesici filan kullanmadım sadece iğne mi vuruldum o kadar
Ozgsgr sedrettinyasemin75 kendim için kan hapı decavit ve b12 kullanıyorum bide tiroit hastası olduğum için onun hapını kullanıyorum. bebeğim içinde sağlık ocağı haftaya d vitamini verecek
Sisi sedrettinyasemin75 6 ay kan ilacı kullandım canım birde ağrı kesici kullanmıştım dikişlerim için 1 hafta kadar artı krem vermişti doktor dikişlere o kadar. Bebeğimi hatırlamıyorum
Kardelen_nm sedrettinyasemin75 anneye dikişler kurusun diye bir hap veriyorlar bebeğe de sağlık ocağı damla veriyorlar bana öyle vermişlerdi