Rumeysaaak Kızlar 29+5 teyim. Bebeği göbek deliğimin altında hissediyorum hep . Bayağı aşağıda hissediyorum yani . Kontrole gittim sormayı unuttum ama doktor herşey iyi dedi . Tecrübeli olanlar var mı bu konuda 🤦🏼♀️
Bebek-geliyor Rumeysaaak 31+2 deyim bazen aşağıda bazen yukarda sağdan sola aynı anda vuruşlarını hissediyorum yeri daha tam daralmadığı için rahat hareket ediyorlarmış o yüzden. Sağlıkla gelsin 🐣