Seval22 benimde ağrım oldu dün gece bel ve kasık ağrısı ama kasık ağrım şiddetli değildi o kadar ama belimden sırtıma bir ağrı yayılıyordu korktum ilk gebeliğim bebek bobreklere baskı yapiyormus ve enfeksiyondan dolayiymis ama enfeksiyon için tek kullanımlık tozlar var ondan içtim gece biraz rahatlattı ama yine hala bir ağrı var belimde salı günü gel dedi kontrole bakalım sizce bu ağrılar normal mi yoksa doğum yaklaştığı için mi