Betul43 Kızlar genıtal varısım var ıkıncı gebelıgım bu 37 haftalıgım cok agrıyo varıslerım nasıl normal dogum yapcam devlette yapcam dogumu acaba sezeryanmı ıstesem sonta takılıyo cok acıtıyo dıyolar dogrumu bu arada ılk dogumum normaldı kafam cok karısık