Elifhusna aynı haftada bende de 1 gün boyunca oldu o gün doktor randevum vardı zaten bebek baş geliş pozisyonuna geçmiş o yüzden ağrın olabilir demişti doktorum eğer ağrın düzenli aralıklarla girip 1-2 dk sürüp tekrar düzenli aralıklarla girerse devam ederse o zaman haberim olsun demişti ama giren ağrı biraz uzunca oluyorsa doğum sancısı değildir demişti