Merhaba güzel anneler ve adayları dün doktora gittiğimde iki kese gördü birinin kalp atışını duyduk çok şükür diğeri boş kaybolabilir yada böyle kalır dedi ve ikisi içinde düşük riskin var dedi bir sürü iğne verdi bu tecrübeyi yaşayan varsa benimle paylaşabilir mi 🥺