endobeybi onu kullandım ama malesef çok etkisini göremedim istiframı engelliyordu fakat bulantım hat Safada oluyordu sonra değiştirdik pulcet yanılmıyorsam içiyordum üst üste istifra yaşadım meğer yan etki yapmış şimdi prilam dr ve rennie duo şurup kullanıyorum burada bir arkadaş tavsiye etti doktoruma danıştım uygun gördü bugün başladım inşallah iyi gelir 🙏🏻 Sizede çok geçmiş olsun