Adetim den 1 gün önce test yaptım 2 tane biri silik biri net gibiydi herneyse hastaneye gittim regl günü ama reğl olmadım sonra kanımı aldılar 25.2 yani şüpheli bir gebelik var evet kese yok Altan muane oldum dediler 2 gün sonra gel gideceğim ama korkuyorum dış gebelikte olabilir dediler başına böle bişey gelen varmı yardımcı olurmusunuz..