kindersurprise herkeste farklı belirti gösterebiliyo test yapmanın zararı olmaz yinede siz bilirsiniz, ben olabilir diye yazmak istedim. Benim babamda hiç belirti olmamasına rağmen pozitif çıktı, en azından bilirseniz bebeğiniZ ve kendi sağlığınızı riske atmazsınız. Tabiki inşallah yoktur🤲🏻