Beyzaylmz7 benim 4 dikişim var. Doğum yapalı 4 ay oldu doğumda vajina ve kanal ağrıyla baskıyla zaten uyuşuyor. Zihniniz sadece baskının hafiflemesi ve çocuğun çıkmasına odaklanıyo 🤷🏼♀️ En korktuğum şeydi.. ancak kesi atılmak zorunda kaldı çünkü doğru ıkınmayı beceremedim (ebelerin desteksizliği yüzünden). Kanalı çok ani zorlamamanız gerekiyormuş. İç yırtığı olup düzelmeyen arkadaşlarım var ne yazıkki. O yüzden kesi bazen iyi bişey. Bebek çıkınca dikmek için uyuşturdular inanın iğneyi bile hissetmedim. 7. Gün dikişler attı şuan eskisinden iyi 😅