Anne18 Kızlar sabahtan beri nefes darlığı çekiyorum bebek çok zorluyor beni karnım geriliyor mide bulantısı yapıyor neden acaba çok fenayım
mercimeginanne Anne18 korona ihtimali varmı?? Nefes darlığı yapıyor ya.. ben şükür öyle yaşamadım ama çok yorulduğumda sadece bir iki befes toparlayamıyprum sonra düzeliyor. Geçmiş olsun
Aryaliya Anne18 koronada ateş belirtisi olmuyor sadece Canım çok dikkatli ol. Bende nefes darlığı çekiyorum ama haftam 36 oldu Allah kolaylık versin 😇
Smgeeee Anne18 TSH değerlerine baktırmanı öneririm canım benim arkadasım da nefes darlığı cekiyor du derinden nefes alamıyorum diyordu tsh ı çok düşük cıktı
bb1509 Anne18 23 haftama girdim ben de aynı sorunlar var nefes çok değil ama mide bulantısı başladı yine
Anne18 mercimeginanne korona değilim şükür ateşimi ölçüyorum 33 cıkıyor başka bir sıkıntım yok o anlattıklarımdan başka 😒😒😒🤦🏼
mercimeginanne Anne18 ateşin 36-37 olmasın sakın cnm :))) korona da en belirgin özellik nefes darlığı ve tat kaybı diye biliyorum sonrasında ateş. Ama belki gebelikten kaynaklıdır. Geçmiş olsun tekrardan eğer sıklaşırsa doktora görünmelisin
Smgeeee Anne18 anladım canım gecmiş olsun ama doktoruna belirt şikayetlerini mutlaka umarım gecici bir durumdur 🙏