irem_0709 Hangi postu okusam isme yönelik hiç değişik güzel bebeğime bunu koyabilirim diyebileceğim bir isim olmadı var mı değişik artık herkesin koyarak sıradanlaştırdığı isimler hariç güzel isim önerileriniz 🥰
aysegul_60 irem_0709 bende bir türlü kız ismi bulamıyorum tam istediğim gibi bir kaç tane var aklımda onları yazayım sana canım 🤭 Alya Beren Asya Lina Melis arya
drn05 irem_0709 bende bu ara sadece kız isim önerileri için giriyorum 🙈 içimize sinen bir isim bulamadık malesef, bende burda bekleyim 🙈🌸
cgla29ony Bnce en güzeli ZEYNEP 🌼 Bende fikir amaçlı hangi posta girsem Alya, ayla, Lina,Eliz ,elisa Almina ile dolu ne bilim evet hoş isimler ama Zeynep ismi daha bı güzel geliyor kulağa 😊🤷
cgla29ony irem_0709 orası oyle canım her yer Zeyno 😄 ne bilim bana hoş geliyor nasipse ben Zeynepnur koyucam 😇
Mukoc irem_0709 şu an cinsiyet ne bilmiyorum ama BAHAR ismi çok tatlı bence. Kızım olursa bu ismi koymayı düşünüyorum
ssuleeyuce Eflin Asya Güneş Beren Meylin Meva Birce Dila Benan Berra Ceyla Revan Laren Mihra Maysa Lena Hüma Asel Ilay Vera Melodi Yezra Aden Lavin
Zeynep-aa irem_0709 yeni moda isimler çok manasız ve güzel değil bence eski isimlerde kalın derim.. Biz sadece beyza koyacağız mesela. Çift isme bile gerek duymadık 😇tabi bu bizim fikrimiz. Yeni isimlerde meva, hüma, erva, esila, eslem gibi düşünülebilir.
irem_0709 Zeynep-aa kalabalık bir aileyiz inanın eski isimlerin hemen hemen hepsini biri ya çocuğuna ya torununa koymuş oluyor Beyza mesela teyzemin kızının adı onun için yeni isim diyorum yoksa tabiki de eskiler daha güzel yoksa
Zeynep-aa irem_0709 aynı durum bizdede var biliyo musun beyza yoktu bi. Cok zor oluyor ya 😂 eleye eleye elinde bisi kalmıyo ya en son insan şaşırıyor😂