Pinarnar Dykdyk biri kız birisi erkek bugün 36 hafta olduk zaten 37 de alacaktı 3 gün önce alıcak inşallah 🤗🤗🤗🤗
GncicekM Ay maşallah rabbim hayırlıca zamanında gelmelerini nasip etsin inşallah bizim bebişlerimizede bizde ikiz oğluşlarımızla 21+2deyiz ☺
Pinarnar GncicekM çok ayrı duygu ama şuan kafam ayacip ka4isik2eksik varmi yokmu diye sürekli odalarına gidip bakıp duruyorum 😂😂🤗