Merhabalar bi sorum olacak anneler
Bebeğim aşağı dönmüştü normalde dün kontrolüm vardı hastaneye gittim doktorum kafası biraz yukarıda bidahakine de böyle olursa sezeryan için gün veririm dedi daha geçen haftaya kadar normal doğum olmasi için hiç bir problem yoktu dün bunu duyunca moralim çok bozuldu sizce Bebeğim iyice döner mi daha önce yaşayan var mı