Efa34 Meryemkale benim aldığım ürün uni Mom yağ idi. 50 lira civarı. Güzel nemlendiriyor. Kullanabilirsin bence.
Meryemkale balyanakoglum hadi ya banada hep kaşıma çatlasın diyolar o yüzden sordum demekki olucağı varsa oluyo hakikaten
Tugce1803 prensmusta 37+0 ım daha yeni belimin yanında 4-5 tane oldu ama ben aşırı kilo aldım buna bağlıyorum
prensmusta Tugce1803 bende tek onu kullandım,38+2deyim hiç çatlamadım,onunmu faydası oldu acaba diye merak ediyorum,hiç çatlamadan doğurursam eğer herkese ona göre tavsiye ederim 😬☺️
Brcklc Bence çok.para vermeye gerek yok organik hindistancevizi yağı kullandım 6,ayimdayim süper nem sağlıyor.
Meryemkale Brcklc ben ilk zamanlar vazalin sürüyodum ama doktorum bio oil diyince acaba vazalin yeterli olmaz mı diye düşündüm
Tugce1803 prensmusta gerçekten çok güzel bi krem düzenli de kullanmadım🤭Düzenli kullansam belki onlarda olmayacaktı
prensmusta Tugce1803 evet cidden güzel nemlendiriyor,unutupta kaşındıysanız ondanda olmuş olabilir,çünkü kaşımak çok etkiliyor😬bende hergün sürmedim ve 17kg aldım🙄 ona rağmen çatlamazsam her hamileye söylicem🤩
esra4427 Meryemkale canım zeytin yağı bire bir ve doktorum önerdi cildim kuru olduğu için bana şuan 33 haftalık hamileyim herhangi Bi çatlağım yok
Tugce1803 prensmusta 17 ne ki 25 kilo aldım😂hiç kaşımadım ama bu kadar kilo almaya 3 5 çizik hiç bişey🙈
prensmusta Tugce1803 25kg ya ve o haftaya bikaç çizik çok çok iyi ,maşallahh 🧿👏inşallah öylede bitirirsiniz hamileliği☺️ bende +20kg lara doğru gidiyordum,bebiş tombiş olmasında normal olsun diye az yedim ama yine tombişlikten kaçamadık😬😬
Ceylanaydemir busbus35 Ya canım ben doğumdan sonraki görünümü çok merak ediyorum göbek sönünce daha mı kötü görünüyo
Ceylanaydemir Meryemkale Evet şiödi şişik gergin fazla belli olmuyo doğumdan sonra nasıl olucak onu çok merak ediyorum bende birazcık yarıldım da çatlaklardan 😅
Brcklc Kızlar peki sizin göbek deliğin içinden doğru gelen kırmızı kılcal damarlar çıkmaya başladım normalmi nedenoluyor bilmiyor geçmezse 😔
Limonlimon Meryemkale bio oil kullanıyorum lierac mustela incia herşeyi sürdüm yine de çatlıyorum ama şu ana kadar en iyi gelen bio oil oldu çatlasam da kullanıyorum en azından çatlama hızını kesti ve iyileştiriyor