Bugün 17+2 olduk ve karnımız iyice çıkmaya başladı tenim kuru olduğu için sanırım bilmiyorum ama kaşıntılarım var Dr kontrolunde bugün doktorum da kullan dedi bio oil önerdi bilgi sahibi değilim sizin kullandığınız ve memnun kaldığınız bi yağ veya krem var mı?