Astadavistabeybi Dolaptaki meyve sebzelerinizi yıkayıp mı dolaba koyuyorsunuz yoksa mesela yedikçe yemek yaptıkça çıkartıp yıkayıp mı yiyorsunuz
Burciin19 Astadavistabeybi ben her şeyi yıkayıp koyuyorum hem kullanırken daha kolayıma geliyor hem daha temız 🙃
Minigim20 Astadavistabeybi lazım oldukça yıkıyorum canım yoksa çürüyor ama örneğin marul maydoniz falan onların saplarını kesip ayıklayıp koyuyorum bı şey olmuyor uzun süre
halitefe Astadavistabeybi yemek yaptıkça çıkarıp yıkıyorum ben canım önceden yıkayınca daha çabuk çürüyor dayanmıyor
Astadavistabeybi Burciin19 ya ben tıkamadan koyuyordum ama sanki tıkayıp kurutup koysam daha içime sinecek gibi geldi
Astadavistabeybi Minigim20 manavdan eşyalar geldi ama bana birşey batıyor sanki illa onları tıkayıp koymak istiyorum normal de yıkamazdım ama sanki daha kolaylaşacak gibi İşim 😀
Astadavistabeybi balyanakoglum tıkayıp koyduğunuzda kurutarak koyuyorsunuz demi ama bende artık tıkayıp koymayı düşünüyorum ☺️😍
halitefe Astadavistabeybi yok malesef fayda etmiyor yine suya değmiş olması işi bozuyor bide benim dolapta mavi ışık teknolojisi falan var ona rağmen dayanmıyor😓😓
Buketkucuk Astadavistabeybi ben yiyeceğim zaman çıkarıp yıkıyor öyle yiyorum çünkü yıkayıp dolaba koyunca üzerinde çabuk bozulmaması için onu koruyan bir maddeyi temizliyormuşuz ve üç günde bozulacak olan şey bir günde bozulmaya başlıyormuş
Astadavistabeybi Buketkucuk işte hiç yıkamadan koyduğum için bu zamana kadar acaba yıkasam da kaldırsam daha mı kolay olur diye düşünüyordum
Buketkucuk Astadavistabeybi kolaylık açısından mantıklı ama dediğim gibi çabuk bozuluyor ürünler ben o yüzden yıkamadan koyuyorum
[silindi] Astadavistabeybi yıka Bi dene 1 hafta dayanmıyor herşey çürüyor kendi gözünle şahit olursun 😊
Astadavistabeybi Tugce1803 çok teşekkür ediyorum bende nasıl yapsam diyordum ama sanırım yıkamadan koymaya devam edeceğim 😻
Astadavistabeybi halitefe o zaman ben eski usüle devam edim şimdi internette de okudum buraya sorduktan sonra Uzmanlar bu ürünleri yiyeceğiniz zamana kadar yıkamamanız gerektiğini vurguluyor. Çünkü nem bakteri üremesini hızlandırıyor. diyor