tubiii0106 Ben 25+4üm hanimlar ama banu ciftcinin uygulamasinda 26.hafta olarak geciyor oyle mi oluyor yani 25+0 ile 25+6 arasi 26.hafta olarak mi geciyor
prensmusta tubiii0106 evet banada doktorum öyle dedi,38+0daydım kontrolde,38 i bitirip 39dan gün almış oluyorsun dedi
tubiii0106 prensmusta oylemii o zaman biz 38 haftaligiz derken aslnda 39.haftanin icnde olcaz bebek 39 haftalik mi dogms olcak