melme Sezeryan doğum ise yanınıza refakatçi alınıyor. Eşiniz yanınıza alınmıyor. Eşinize telefon ile bilgilendirme yapılıyormuş.
Eşya vs isterseniz eşiniz bırakabiliyormuş zaten riskli bi durum yoksa 1 gece sonra çıkartıyorlarmış.
1 ay olmadı daha bi yakınımız doğum yaptı. Tek kişilik odada kalmış. Tvsi banyosu varmış içerisinde.
İlgiden alakadan memnun kalmış 😊
Hastane görevlileri net bilgi veremiyorlar çünkü koronadan kaynaklı her seferinde yeni bi kural çıkıyor. Doktorlar refakatçi yokmuş gibi davranmamızı istiyor haklı olarak. Ama şu ana kadar hep alınmış yakın zamanlardakiler 🤗🤗