mercimekkoftesi1 Hanımlar ben 9+4 günlük hamileyim. Aşırı iştahsızım canım assssla yemek yemek istemiyor ama sürekli meyve yemek istiyorum. Bi sakıncası olur mu acaba ya ?
Tugcek33 mercimekkoftesi1 benim de çok bulanıyordu sürekli meyve yiyordum ama 2 gündür iştahım açıldı😂 ayrıca şuan isminizden etkilendim ya şimdi köfte yaptıracaksınız bana🙈
Minigim20 mercimekkoftesi1 bende ilk aylarda sadece meyve ile ayakta kaldım canım şuan 23 haftalık olduk bı zararını görmedim ama çok aşırıya da kaçmamak lazım tabi her şeyin fazlası zarar
Esoo0698 mercimekkoftesi1 Bende öyleydim 30 haftalık oldum hala öyleyim canım en azından az az yemekte yiyorum ama meyve ağırlıklı çok şükür sıkıntımızda yok 🐣💕
mercimekkoftesi1 Tugcek33 ahahahaha kullanıcı adımın birini etkileyeceğini hiç düşünmemiştim ya kusura bakma valla akşam akşam iş çıkacak sana da 😅
mercimekkoftesi1 Minigim20 çok aşırı yemiyorum meyveyi ama yemediğim zamanlarda da aklımda hep meyveler var 😅
Minigim20 mercimekkoftesi1 o zaman ye canim bende yedim sürekli çok şükür bı zararını görmedim her canımın istediğinden az az yedim afiyet şifa olsun bebisislere 🙂
Merveesila mercimekkoftesi1 cnm ben bile iki hafta fazla meyve yedim çok cnm çektiği için mandalina portakal havuç tam Su yapan yapan şeylermiş 35+4 haftalığım suyum çoğaldı biran da ye ama az ye herşeyin fazlası zarar gerçekten doktor azaltmamı söyledi
Edaaa34 mercimekkoftesi1 Meyve çok sağlıklı ama bazılarından kaçınmalısın canım gebelik diabeti olabiliyor.Ama çok aşırıya kaçmadan bolda su tüketirsen çok çok sağlıklı ☺ tabiki dr danışman çok daha doğru🌼
Abcxyz mercimekkoftesi1 gebeliğimin başındam beri çok fazla meyve yiyorum bitince resmdn çikolata krizine girer gibi krize giriyorum 😂. Detaylı için farklı bir doktora gittiğimde çok yeme hızlı kilo alırsın demişti ama hiçte hızlı kilo almadım gayet seyirinde gitti. Kendi doktorumda yiyebildiğin kadar ye meyveden alacağın kilo verebileceğin en hızlı kilo dedi 😇😇
Seyma05 Bende ilk başlarda hunharca meyve yiyordum resmen 😀günde 5 tane falan yiyordum ama şeker sınırda çıktı🙁 öyle olunca daha kontrollü yemeye başladım yine yiyorum ama yarım yarım hepsinden vitamin almaya çalışıyorum
Magnolina mercimekkoftesi1 bebiş şuan senden beslenmiyor zaten bu haftalarda kilo kaybeden bile var canin ne istiyorsa ye
yasemin333 mercimekkoftesi1 o aralar bulantı ve kusmam çok olduğu için yemek yiyemiyordum fazla.Çok meyve yiyordum şeftali ,muz,mandalina falan.Herhangi bir zararını görmedim şekerim normal ilerledi hep