Ya kızlar ilk defa dil altı hapı kullanıyorum. Dr b12 dil altı hapı verdi. Koyuyorum dilimin altına. Yarım saat bekletıyorum ama bi türlü çözünüp kaybolmuyor. Tadı da iğrenç. Ya yutuyorum sonunu ya tükürüyorum. Naapmak doğru anlamadım. Reçetesinde yutmayın diyor.