Sed22-09 Esra_80_ hayır ya göstermiyor dedi bu hafta yeniden gidicem umarım bu sefer gösterir ❤️ evet testleri yaptırdım çok şükür bir sıkıntı çıkmadı sadece idrar yollarında enfeksiyon varmış 😐
Sed22-09 Esra_80_ saol canım :) inşallah ya bakalım göstericekmi bu zamanlarda yanılma payı olabiliyormş çoğu kişi 14. Haftada daha net oluyor diyo
H1A Esra_80_ bende hep sezeryan olurum düşüncesi var o yüzden Haziran’da doğururum diyorum kendi kendime 😅 tabi daha o zamana çok var ama
hulya4627 10+3 aşırı mide bulantısı kısma hiçbişi yiyip içemiyorum onun dışında çok şükür herşey yolunda
Esra_80_ H1A bende Sezar yan olurum diye düşünüyorum oda Haziran 25 falan olur 😂ama en iyisi normal de bakalım hayırlısı artık
AsM 8+5 ve cok kotu günler geciriyorum mide siskinligi gaz 🙄 zorla yersemde bulantim oluyor ac kaldim bir aydir evde yemek bile pisiremiyorum herseyden tiksindim umarim gecer de yemek yiyebilirim 🙄
idiloska AsM benim de öyleydi bugün ilk kez haftalar sonra yemek yapabildim. Merak etmeyin geçecek bu da bir süreç doktorunuza danışın ilaç için işkence etmeyin kendinize 🌸
Brcccc Esra_80_ merhaba mide bulantısı halsizlik kabızlık ne ararsan var bizde 🤗 11+2 olduk çok şükür 😍 siz
Esra_80_ Brcccc bende kabızlık ve koku hassasiyetti var 🧐Bende 12+3 oldum 😅🥰İştahsızlık falan var birazda bebişler için çekecez🥰artık hayırlısı sağlıkla gelsinlerde😍
Brcccc Sed22-09 al benden de o kadar geçmedi gitti bulantılar , koku hassasiyeti , halsizlik , iştah falan yok 😊
Sed22-09 Brcccc yemek yemiyorum artık desem yeridir meyve ve zeytin peynir tarzı şeyler yiyorum doktorda sıkıntı yok yiyemiyorsan zorlama daha soğutma kendini dedi doktor öyle diyince eşimde bişey diyemiyor ye diye zorlamıyor en azından inşallah bugünlerde geçicek 😊😇
Pinar-hamooglu21 Esra_80_ 10 haftalık olduk bugün kusma bulantı aşerme hiç bir belirti yok 19 temmuz görünüyor şuanlık nasipse inşallah ☺️