Ya burada herkes doktor mübarek. Dış gebeliktir boş gebeliktir kürtaj olacaksın gibi kesin konuşmalar gerçekten can sıkıcı. İçin rahat etmediyse başka bir doktora daha git bence, onun da fikirlerini al canım. Forumlarda da çok gezme bazen böyle dönemlerde insanı yok yere çok üzecek şeyler yazılıyor