Vilvilvil Hanımlar doğumdan sonra ücretli iznim bitince heyet raporu almak istiyorum. Aranızda alanlar varsa nasıl alınıyor kaç günlük ve en fazla ne kadar alabiliyorum? Bilgilendirirse çok sevinirim.
Denizin Vilvilvil 30g -45g-2 aylık alabılıyorsun , yatış gösteriyor seni hastane iki üç günlük ardından heyetin başlıyor zaten , özel hastaneler 700 tl civarı alıyor 1 aylık rapor için
spaceship Ben de burada bekleyeyim… yasal iznimiz bittiğinde bebeklerimiz henüz 2 aylık olacaklar. Bana da en az bir-bir buçuk ay kadar izin lazım.
Vilvilvil ezg88 yaratabilir benim ama bunu önemsemiyorum pek çünkü ailem yanımda değil uzaktayım ve bebeğime kendim bakmak zorundayım
Meldemmmmm Sssevgiii simdi ise başlıyor gorunup 1 gün izni sehir dışında geçireceğimize dair izin alıp sonra heyet raporu alınabilir diye tahmin ediyorum
symslmz Meldemmmmm doğum izninin bitimine bir iki gğn kala baska sehirden alınamaz mı ki sonuçta doğum izninde şehirdışında olup olmamamız kimseyi ilgilendirmez diye düşünüyorum
Sssevgiii Meldemmmmm yani doğum izninden sonra yıllık izin kullanıp bulunacağım ilden rapor almak mantıklı geliyor da prosedür nasıl işliyor iyice öğrenmek lazım bazı postlarda yasak felan demişlerdi💁🏼♀️
Meldemmmmm symslmz evet sizin dediğiniz gibi de olabilir:) aslinda kuruma sormak lazım bu raporuda büyük şehirlerden anca aliriz kucuk iller vermez
Meldemmmmm symslmz canim doğumdan sonra mecbur heyet alicam bebek kati gidaya başlayana kadar en fazla il müdürü kurula raporu incelemeye gönderir (o da gıcıksa rapora) ondanda bir şey olmaz napayim bebek baktım derim idari islere sormam lazım ya da bu işi yapan arkadaşlara felan
Gamze2015 Arkadaşlar doğum izninde olduğunuz için hangi ilde olduğunuzun veya hangi ilden rapor aldığınız kimseyi ilgilendirmez