Ayseege6156 busracekerr valla biz haftada bir mutlaka eşimle yiyoruz ama burger yiyelim var bilenleriniz vardır ordan söylüyoruz çok lezzetli ve eti gerçekten et yani çok zararı olacağını sanmıyorum 🙈
MaviMasal Hamileliğim boyunca sadece kolayı tamamen bıraktım. Onun dışında canım ne çekerse yiyorum. İyi bir şey değil ama yemeyince aklım kalıyor 🙈 doğumdan sonra doya doya hamburgeer ranch sos kola yiyip içicem ama 😂