LH hormonun 18 küsür çıktı çikolata kıstım de var 17 gün önce doktora gittim Dienille dogum kontrol hapı verdi 3 ay 3 kutu şeklin de kullanıcam 4 gün sonra ilk kutu bitecek kistten ziyade bu LH hormonu engel oluyormuş hamile kalmama düşmesi lazımmış bu doğum kontrol hapı değerini düşürür yanı sıra kistine de iyi gelir dedi başına gelen varmı bu şekilde sıkıntı yasayıp ilaçla tedavi olup hamile kalan varmı 3 ay sonra kendiliğinden bile hamile kalabilirsin dedi doktorum pazartesi gunu kan vereyim diyorum düşmüş mu bu hormon bakayım diyorum