Hayırlı günler arkadaşlar. Şuan 34+ 2 haftalık hamileyim. 32 33 haftalarımda bir bir kaç gün arayla yeşil sümüksü Koyu bir şey gelmişti tuvalette peçeteye hatta post açmıştım burda ve enfeksiyon olabileceğini söylemişlerdi bende doktoruma danıştım o da enfeksiyon olsa koku ve kaşıntıda olabileceğini söyledi bir daha da gelmediği için pek umursamadım. Ama Bugün bir posta denk geldim. Nişanın bu şekilde olabileceğini yazmışlar internetten baktım nişana ve bana gelen şeyin aynısı olduğunu gördüm. Ama geçen hafta doktor kontrolünde doktor bana her şeyin normal olduğunu ve erken doğum riskim olmadığını söylemişti kafam çok karıştı ve korktum açıkçası. Eğer bana gelen şey nişansa erken doğum yapacağım anlamına mı gelir ?