Efile42 Arkadaşlar 9+6 yım ve nezaman biraz ağır bişey kaldırsam afedersiniz biraz ıslanıyorum su mu akıntı gibi bişey gelıo yada ayakta cok dolandığımda.. sizinde böylemı🥰❤️
Elifyali Efile42 hayir post uste ciksn die yazyrm…. Ayrica neden agir kaldırıyorsunuz ki durumu bilerek bence hic zorlamayin kendinizi…
melegiiimm Efile42 ne zaman agir kaldirsam kasiklarima agri girer yuruyemez hale gelirim.tabi keyfi bir agirliktan bahsetmiyorum.2 yasinda oglum var ve 14 kilo agirlik bu yani.aman dikkat et sen 16.haftana kadar kaldirma birsey gerekirse.bugunler tekrar gelmeyecek
Sermec27 Efile42 agır kaldırma değil de hareket cok yapınca ayakta cok kalınca biraz benimde fazla akıntı oluyor bende 12+2 haftalık hamıleyım
Efile42 melegiiimm 16 kiloda bayaga ağır ama benım bahsettiğim 2-3 kilo bi poşet fln direk akıntım oluyo canım
Efile42 Asyakuzusu canım günlük işler yanı ağırlık dedıgım öyle yük taşıma değil canım 2 paket süt fln taşısam mesela yanı cok agırmşeyler değil yada ayakta kalınca yürüyüş yapınca oluyo
Elifyali Efile42 az cok bence hic kaldırmayın dikkat edin… Rabbim guzel bir hamilelk geçirmeyi nasip etsin