Busraafth Merhaba hanımlar ben geçen ay 12 Kasım’da adet oldum bu ayda 7 gündür günüm geçiyor bugün test yaptım negatif çıktı testtin yanlış olma payı varmidir sizce pozitife donebilir mi
uykusuzbirben Busraafth bunu anca allah bilir canm. 7 gün çok uzun bi süre bence geç döllenme olsa dahi çok silik bi çizgi çıkması lazımdı. pazrtye kdr bekleyip tekrar test yap yada kan tahlili ver içinin rahat etmesi için. herşey gönlünce olsun
minikmucizemmmmmm Busraafth bende 6 7 gün geciktim dün kan vermiştim negatif çıktı adet belirtimde yok hiç🤷🏼♀️
Hlme-26 Bazı testlerde beta hcg düşük olduğu zaman göstermiyor sağlık ocağında falan kan versen daha net sonuç alırsın
Aysem- Busraafth Albi markasını genellikle önermiyorlar yanlış sonuç veriyor diye burada çoğu kişiden hatalı diye okumuştum ama daha net sonuç için kan verin.
Busraafth uykusuzbirben öyle yapacam canm belim ağrıyor bir tek ama bu kadar geçmesi korkutuyor beni açıkçası
Busraafth Aysem- bende okudum şimdi canım herkes yanlış diyor bu testte bilemedim pazartesi kan veririm belli olir inşallah
gel_artik_bebegim minikmucizemmmmmm canım kanda varsa geç döllenme bile olsa cikardi kaç cıktı kaç cikti kan degerin 0 sa yoktur 0 üstüyse belli de olmaz artabilir
uykusuzbirben Busraafth strestendr büyük ihtimalle yada gebeliği düşündüğün için psikolojik olarak vücudun oyun oynuyo olablr. düşünme sakin kal
Busraafth uykusuzbirben geçen ay kimyasal geçirdim bu ayda hiç aklimda yoktu babam rahatsızdı vefat etti 2 hafta önce stres olmuş olabilir
minikmucizemmmmmm Busraafth ay doğru🤭 her yere o kadar çok yazıyorum ki bi cevap bulayım diye kafam karışıyor artık🤦🏼♀️
Busraafth minikmucizemmmmmm walla benimde anlayamadım bir türlü vardır Rabbimin bir bildiği her şey taktir-i ilahi 🤲🙏