deniiizz Matildaa hangi doktor böyle bir şey önerebilir ? sezaryen doğumda 2 ay beklenmesi gerekiyor rahmin toparlanması için. Şikayet edin doktorunuzu bence.
L183 Matildaa olmaz canım adetlik olman lazım Ayrıca çok kilo aldıysan da yaptırma dediler bana 10 15 kilo verince spiral kayıyormuş
Matildaa babyneseli canım bende sizi uyarayım dedim zaten sakın yapmayın ben taktırdım ölüyırdum. Enfeksiyon kapmışım kaç gündür nefes darlığı konuşamama gibi sorunlarım var hastanede şimdi çıkardılar konuşmam daha iyi. Bugünde yarında antibşyotik tedavisi yapacaklardı pazartesi bırakırlar herhal. Bana da annem dedi çabuk çıkarttır onu yarını beklemeden diye
babyneseli Matildaa geçmiş olsun, ben hiç doktordan da duymadım hiç öyle düşüncemde olmadı, doktorlar özellikle adetli zamanı bekliyor takmak için sizin doktorun böyle birşey önermesi de çok ilginç
Matildaa babyneseli bende birşey anlamadım canım bugün çıkardı işte bakalım düzelecek mi. Yarına kadar. Yarın da ciğer filmi çekilecek. İnşalalh düzelir de evime giderim
Matildaa L183 canım bende öyle diyimce cazip gelmişti ama böyle olabileceğini asla yaptırmazdım. Ne bileyim inşalalh.
Matildaa Kaderozy taktırdım ama taktırmaz olaydım öldüm sandım yemimle. Doktor dedi artık doktora bile güvenmeyecekmişsin