Merhaba
29+5 günlük hamileyim 2 gündür bebegimin hareketleri azaldı o kadar az ki gaz sancısı mi bebek hareketi mi emin bile değilim açıkçası acile gitsem mi yoksa biraz daha beklesem mi sizce bu arada 2 gün önce kötü bir rüya görmüştüm o günden beri modum düşük o sebep olablir mi sizce?