Merhaba, eşimle aramızda kan uyuşmazlığımız var bana yapılan indirekt coombs testi pozitive+3 çıktı bu durum beni cok endişelendiriyor. Ilk gebeligim ve şuan 25 haftamızdayız. Kendi doktorum beni bir araştırma hastanesine yönlendirdi henüz gitmedim. Ben gibi rh uyuşmazlıgı pozitive cıkan annelerimiz var mı ? Bilgilerini rica ediyorum. Bu sürecte ne yaptınız🙄 internetten okuduğum bilgilerde 28 hafta bir igne vurulduğu ama bizim testimiz pozitiv çıkması tehlike arz ettiği yazıyor kafam cok karışık🙄