19+4 olduk 🤗🥰ama bu baş belası kabızlık zaten baş göstermişken şuan tam 4 gün oldu artık patlamak üzereyim 🙁🤦🏻♀️ Kuru erik , kayısı , incir , lifli yiyecekler ve doktorumun yazdığı şurup da dahil olmak üzere her şeyi denedim ama yok o kadar rahatsızım ki . Başka bir fikri olan varsa lütfen yazsın 🙏🏻