Eski9 Yenibosna nisa Hastanesi’nde memnun kaldığınız ilgili guleryuzlu doktorlar var mı ? Muayene ücreti ve doğum fiyatları hakkında bilginiz var mı ?
Hdmir Eski9merhaba bnm eltilerim orda doğum yaptılar çok memnunlar bn ssvd istedim ama 6 bin istediler o yüzden gitmedim kim gittiyse oraya memnun kaldılar Aysel Hanım tavsiye ederim
Kadze Eski9 bende aradım muayene bilmiyordum şuan ama doğum zorunlu sezaryen 3250 dediler fiyat olarak
momahsn Eski9 Dr göre degişiyo DİE biliyorum ben gidiyorm ama dr degişme kararı aldım asiye hanım fiyat 150 tl
3prensesannesii Eski9 2 doğum yaptım o hastanede ve şuan 3. Hamileyim yine o hastaneye gidiyorum ve doktorum muhabbet hanım kesinlikle tavsiye ederim çok çok güler yüzlü ve ilgili bir doktor
Aslihanilhan 3prensesannesii doğum fiyatını sordunuz mu acaba ? Muhabbet hanımı bende duydum ama iyi diye
momahsn MiasMom çok fazla hastası var içeriden biri çıkarken arka tarafta diger hastayı alıyor bişeyler soracagım zaman ayak üstü sorup çıkıyorum bu durumda rahatsız ediyor beni
avukatveanne Eski9 geçen hafta mürvet hanıma kontrol için gittim. Ücreti 150 tl.. Memnun kaldım mı diye sormayın bence kişinin beklentisine göre değişebiliyor.. İşinde çok iyi bi doktor ama ilgi vs pek yok çok yoğun bi doktor 🖐️
ikibebekannesi avukatveanne nolur ona gitmeyin benim iki yıl oldu dikişlerim halen korkunc 😭😭 Asiye hamıma gidiyorum şimdi
Kadze avukatveanne Yenibosna nin yarısını murvet hanım kalaj yarısını asiye hanım dogurttu:) bence ikisi de muhteşem doktorlar 🥰
avukatveanne ikibebekannesi asıl doktorum o değil zaten İstanbula geldiğim için kontrole gittim ama bir çok akrabam sorunsuz bir şekilde mürvet hanımda doğum yaptı kendi ailemde dahil ben işinde iyi olduğu için gözükmek istedim sizde nasıl bir sorun oldu geçmiş olsun
MiasMom momahsn ya evet aşırı kalabalık sanırım bu pandemi yüzünden 🙄 kadın çok iyi bilemiyorum önceden başka bir doktora gittim Beylikdüzünde adam ağzını açmaya useniyordu bende tavsiyeler üzerine asiye hanıma gidiyorum
momahsn MiasMom yok her zaman öyle yogunmş bu kadar yogun olunca ne soracagımı bile unutuyorum acele davranmalarından
sugarfamily Eski9 ben nisa hastanesinde Necla hanıma gidiyorum cokta memnunum kendisinden çok sakin ve kibar aşırı yoğun değil uzun uzun oturup konuşabiliyorum ve dinliyor muayene 130 lira
MiasMom momahsn doğru haklısın , bende heyecandan soruları unutuyorum 🤭 kağıda yada telefonuna not almani öneririm , hatta kendisi bana dedi soruların olursa kağıda yaz odaya girince ver bana dedi
momahsn MiasMom tel numarasını vermişti oradan soruyorum ama ben sanırım biraz daha ilgili Bi Dr istiyorum yani ilk kızımda ki Dr çok ilgiliydi ona gitme sansım yok malesef suan baska dr arayısındaym
Beyzasel @sugarfamily# Eski9 evet Necla hanıma gidiyorum 130 lira ücreti var ama ben yüzde 20 indirim alıyorum canım çok iyi doktor