Ebru2403 Ayssmom her halükarda zaten lavoba ben iyi ikiliyiz😁açıkçası hiç yemedim tadinida bilmiyorum güzelmi siz yedinizmi
Ayssmom Ebru2403 güzel ben severim ekmek arasında güzel gidiyo ama börekte sevmem birtek patatesli yerim ben 😄
Ebru2403 Ayssmom 😁bakalım borekte denicem ya normalde peynirlerin arkasında pastörize edilmiş yazmasına özen gösteriyorum bunda yazmıyordu o yüzden sordum birazda sıkıntı olurmu diye