Mucizemm90 Bebeğim 7 haftalık ve biz kontrole gittiğimizde kalp atışlarını duyamadık doktorumzda bu çok normal bir durum değil ama bekleyelim dedi çok endişeliyim böyle bir durumla karşılaşan oldumu hiç?
Deletedmom15 Mucizemm90 ben ilk gebeliğimde 8. Haftada duymuştum kalp atışını korkma sabret bi dahaki gitmende duyarsn insallah
Ozge5500 Mucizemm90 benm de o sekildeydi canm uzmek istemem ama seni normalde 2.5 aylik olmam lazmken 6 haftalik kalmisti kalp atışını hic duyamadik ama gidiyorsan doktora ozele git derim daha iyi incelerler
KubosM Mucizemm90 Canım bende 7+3 dü sanırım duyduğum. Doktorumuz 9 haftada bile duyduğum hastam vardı dedi
hiranurun_annesi Mucizemm90 bende 8+2 de duydum canım hic sorun etme kendine Rabbime sığınallahın izniyle duyarsın 🤲
Mucizemm90 Nefe_s94 oluşmaya çalişan bşy vardı doktorda öyle söyledi birde bn tedavi esnasında hamile kaldm belki geç döllenmiştir dedi.yinede ihtimaller üzüyo tabi