Korkmayın kızlar benim ilk 12 haftaya kadar hep oldu progestan kullandım hap olarak iğneye gerek yok dedi şuan 15+5 deyiz hiç bir sıkıntımız yok gayet iyiyiz 12 haftadan sonra geçti benim kana dönmediği sürece sıkıntı yok lekelerde ilk 3 ay olabiliyormuş benim 2. Gebeliğim oğlum 7 yaşında onda hiç olmamıştı bh tarz lekelenme bunda olunca korktuk ama elhamdulillah gayet iyi gidiyor💕 hormanel olabilir bu durum internette araştırdığımda da ilk 3 ay olabilir yazıyor doktor sitelerinde♥️