Ayferol0 Acelyae Benim 1 hafta önce geldi ama bebek hala yok 😂 Bugün biraz sancılarım başladı inşallah gelecek
melegiiimm Acelyae canim nisan gelmeye baslamis diyelim.bir anda gelmiyor az az her wc de geliyor.ayni tarif ettigin gibi. Korkma hemen dogum olacak diye birsey yok.benim 38 de gelmisti 39 a kadar doguramamistim.onemli olan suyun ona dikkat et
alindas Acelyae bende bu postu açıcaktım bugün iyi ki gördüm postunu vallahi. Benimde sabah aynı tarif ettiğin gibi bişey geldi. Çoook özür dilerim ama bayağı kıvamlı bişeydi sadece kan filan yoktu onun dışında nişan tanımına hep uyuyordu. İnternetten baktım fotoğraflarına gayette benziyor. 36+6dayım bende. Nolacak acaba bundan sonrası
Acelyae alindas valla canım doktorum ağrın çok olursa gel bakalım dedi ama salı kontrolüm var o zaman gidecem bakalım
0Cerenk Acelyae olabilir canım internette yazıyor zaten rengi değil yapısının aşırı yapışkan ve sümüksü olması önemlidir yazıyor, benim bu şekilde geldi pazartesi günü, şu an 1 cm açıklığım var bekliyorum işte doğumu🙏🏻
Seval22 Mom42 önü bilmiyorum canım ama doktor akşama sabaha sabaha olur herşey yolunda dedi benim oğlan parti havasında ama ağrım çok az var yada hissetmiyorum yine
melegiiimm Acelyae gelir doguma kadarda parnak ucu kaDr gelir canim. Leke seklinde degil hep bole sumuksu kıvamda