Nklcilis11 Geçen ay kist var diye doğum kontrol hapı kullandım. Bu ay regl den sonra bıraktım kistimin hala durduğunu söyledi doktorum. Bu ay hap falan kullanmadım. Reglim biteli 10 gün oldu diğer reglime 12 gün var ve ben regl oldum. Bu durumu yaşayan var mı?
Rbkny Nklcilis11 benimde Kasım 24 sat tarihimdi ama 11 aralıkta oldum normalde aralık 23 24 de olmam gerekiyordu nedenini hala bilmiyorum doktoruma sordum arayıp ara kanama yaşamı olabilirsin dedi anca muayenede belli olur dedi gidemiyorum da izine ne zaman gidersem ozaman tam teşekkü llü kontrol yapıcak bende 9 cm yumurtalık kanalında kist vardı ilaç etkisiyle belki o atıyordur kanla kendini demişti ama muayene olmadan tam bişey demem yanlış olur demişti
Nklcilis11 Rbkny benim 2.5 cmdi. Hap kullandığum ay 2 cm oldu. İlaca devam etmedim anlamadım pazartesi gidicem kontrolede