Merhaba canım anneler,
6 haftalıkken kahverengi akıntım geliyordu. Doktorum progestana baslattı. Akıntım durdu. 9 haftalık olduk. Dün ve bugün kahverengi akıntı tekrar geldi hafifte bir ağrım var. İlaçla beraber akıntı geliyor. Doktorum istirahat etmemi ve progestana devam etmemi söyledi telefonla aradığımda. Sizce doktora gitmeli miyim. Dünden beri cok korkuyorum