Sencann Selam kızlar sezeryan sonrası gaz çıkarmadan hastaneden çıkan var mı ben çıkmak istiyorum covid var bi gece daha kalmak istemiyorum sizce 😞
Deletedmom15 Sencann ablam gazını cıkartmadn cıktı o kadr zorlandıki evde mahvoldu kadin herkes oylemi bilmem ama ablam cpk kötü geçirdi o süreci
Gd1992 gazım cıkmadan cıkarmadılar bu yuzden 3 gun hastanede yattım . Bol bol yuru yatınca oturunca gaz cıkmıyor yurume ck etkısı oluyor
Ozgsgr Sencann ben cikaramamistim doktor suya karistirilan bı ilaç verdi o biraz rahatlattı eve gelince de kayısı hoşafı kaynattim bı kaç gün içinde rahatlatti iyi geldi gercekten