Allahım bin şükür sana. Yani varya insanın ikinci beyni sindirim sistemi deniyorya, cidden doğru. Bir insan su da mı içemez tiksintiden bulantıdan.. sabah kalk bulantı, otur bulantı yat bulantı. Neyse berbat durumdaydım uzatmayım. Gece 2 adet prilam içiyordum kesinlikle tek başına faydası yok. Dün akşam eşime Rennie duo alalım gebelikte kullanılıyor doktorumda kullanabilirsin dedi onayı aldım dedim, her nekadar kullanıldığını bilsemde.. akşam yemekten 1 saat sonra içtim. Şurup zaten. Aman Allahım yok böyle birşey. 5 dakikada sanki o bulantıları ben çekmemişim. Nasıl bir rahatlık. Sabah kalktım ayy uçuyorum sevinçten. Hiçbir bulantı kalmamış! Kahvaltıyı hazırlayamazdım midem kazınırdı bayılcak gibi oluyordum. Ama yok okadar mutluyumki. Aklınızda olsun, gece 2 adet prilam, sabah akşam yemeklerden sonra 1 er ölçek rennie duo. 😍😍😍