Nazliomer Bebeğimin hareketlerini ne zaman hissedicem suan 11. Haftadayız ve sabırsızlıkla bekliyorum 🙈
Toprak12 Nazliomer beklemediğin bi anda gelir ama genelde 16,17 diyebiliyorum biraz daha zamanı var gibi düşündükce hissettirmiyor 😊 ben 13 de seğirme olarak hissettmiştim Şimdi 25im tekme üstğne tekme yiyorum 🙈😍
srpkse Nazliomer ben 20 haftanın sonlarında yeni yeni hissettim ufak ufak tikirdiyorlar içerde o kadar tatlı bi his ki bi kaç haftaya hissedersin 🤗
Fulyag SrpCiveKl kafama takmaya başladım iyice tetanoz olacaktım hareket hissetmediğim için yapmadılar doktor kontrolüm de haftaya o zamana kadar bekleyeceğim ama sabah akşam dürtüyorum tık yok bizimkiler tembel herhalde 😄
Ozzz Bende 10+4üm sanki bişiyler hissediyo gibiyim yada ben hissetmek istediğim için bana öyle geliyo😂
EceVardar Ben 12. Haftadayım 2 gün önce gece sanki seyirdi gibi ama eminde olamadım sizce olabilir mi ?
Nazyun Benimki 17. Haftada oldu sonra uzun bi süre durdu en net 20. Haftada başladı tekrar şuan akşamları baya atıyo